مائدهمائده، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نازنین دخترم مائده

ولنتاین مبارک عشقم

1393/11/25 15:53
نویسنده : باباحمید
195 بازدید
اشتراک گذاری

 

كادوي ولنتاين تو به من: يه بوس تپل love couple 03و حرفهاي عاشقانهني ني شكلك

و كادوي تولد من به تو: علاوه بر موارد بالا زبانکده محصلیه عروسک خوشگل

 

اميدوارم تا ابد LOVE بتركانيم

 

 

 

قم

Happy Valentines Day animated gif picture 

خدا منو آفرید که عاشق تو باشم


جز عاشق تو بودن کاری نداشته باشم


خدا به من نفس داد تا از تو شعر ببافم


تا که ببینی هردم دور تو در طوافم


یه حسی داد تا زنده ام، صدات باشه تو گوشم


به شوق داشتن تو تن پوش عشق بپوشم


خدا چشامو وا کرد تا تو رو خوب ببینم


از دشت دلخوشیها برات شادی بچینم


خدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم


که روز میلاد عشق دست خالی نباشم


خدا تو رو به من داد تا تو قلب تو جا شم


تو مروارید احساس من صدف تو باشم


خدا تو رو آفرید که من تنها نمونم


که اسمتو شب و روز بشه ورد زبونم


خدا نگاه تو رو گره زد به نجابت


تا من عاصی از بند راضی شم به اسارت


خدا با مهربونی دلتو آشنا کرد


تو قلب سوت و کورم چه محشری به پا کرد


خدا تو رو آفرید که معجزه ببینم


تا وقتی که تو باشی منم عاشقترینم


خدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم


که روز میلاد عشق دست خالی نباشم


خدا تو رو به من داد تا تو قلب تو جا شم


تو مروارید احساس من صدف تو باشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)