مائدهمائده، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نازنین دخترم مائده

شعری برای نفسم...

1393/5/30 12:48
نویسنده : باباحمید
323 بازدید
اشتراک گذاری

چشم های بسته ی تورو، با بوسه بازش می کنم

 

قلب شکسته ی تورو، خودم نوازش می کنم

 

نمی زارم تنگ غروب، دلت بگیره از کسی

 

تا وقتی من کنارتم، به هر چی می خوای می رسی

 

خودم بغل می گیرمت، پر می شم از عطر تنت

 

کاشکی تو هم بفهمی که، می میرم از نبودنت

 

خودم به جای تو شب ها، بهونه هات و می شمرم

 

جای تو گریه می کنم، جای تو غصه می خورم 

 

هرچی که دوست داری بگو، حرف های قلبت رو بزن

 

دل خوشی هات مال خودت، درد دلت برای من

 

من واسه ی داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم

 

کاشکی ازم چیزی بخوای، تا به تو دنیام و بدم

 

هرچی که دوست داری بگو، حرفای قلب و بزن

 

دل خوشی هات مال خودت، درد دلت برای من

 

من واسه ی داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم

 

کاشکی ازم چیزی بخوای، تا به تو دنیام و بدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)