مائدهمائده، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نازنین دخترم مائده

بابای مهربونم روزت مبارک

1393/3/26 1:42
نویسنده : باباحمید
133 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی بار گرانی ست

 


که بر پشت پریشانی توست؛

کار آسانی نیست

نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن؛

پدرم کمرم از غم سنگین نگاهت خَم باد

 

هدیه من به تو یه عالمه بوس تپلlove couple 03

 

.

 

من نبودم و تو بودی ،


بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،


حالا روزهاست  که با بودنت زندگی می کنم ،


هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی .


...


ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،


ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،


اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .


دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،


که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،


خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .


به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)