مائدهمائده، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نازنین دخترم مائده

پدر خوب من

1393/1/25 15:08
نویسنده : باباحمید
141 بازدید
اشتراک گذاری
ای فدای روی همچون ماه تو

گشته ام من واله و شیدای تو

تکیه گاه من تویی هان ای پدر

ای پدر کی میشوم همتای تو؟

گر تو می بینی که شعری گفته ام

دوست دارم پا گذارم جای تو

گرچه می نتوان که جا پایت گذاشت

لیک رسوا می شود بدخواه تو

آب دریا را اگر نتوان کشید

میتوان نوشید از دریای تو

ای پدر با من بگو درد دلت

تا که من مرهم نهم غمهای تو

ای پدر پشت و پناه من تویی

پشت من گرم است از گرمای تو

ای پدر خونی که در پود من است

قطره قطره میکنم اهدای تو

روشنی بخش چراغ خانه ای

میستایم روح استغنای تو

کودکانت چون نهالی رسته اند

هست مادر مامن و ماوای تو

ای پدر جانم فدایت ای پدر

من چه دارم تا بریزم پای تو؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
25 فروردین 93 14:41
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ