مائدهمائده، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نازنین دخترم مائده

یاد روزهای گذشته بخیر!

1392/11/1 10:06
نویسنده : باباحمید
80 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر روز های اول حضورت

یادش به خیر اولین شیر خوردن هایت که نه برای تو آسان بود نه برای من...

یاد روزهایی که باگریه ت گریه کردم و با شیرین کاری هایت خندیدم  و الحق که خنده مان در این یکسال

صدبرابر بیشتر از گریه هایمان بوده

یاد انتظار رویش اولین مرواریدت بخیر ,آخ یاد اولین قدمهایت بخیر

جان مادر قدری آرامتر بزرگ شو..... امان بده نازدانه ام بگذار خودم را پیداکنم بگذار عطر جانت را نفس بکشم

بگذار بگویمت, ببویمت ,ببوسمت...فرصت میخواهم برای شمارش تک تک نفسهایت تک تک پلک زدن هایت

تک تک نگاه هایت تک تک لبخندهایت

قدری آرامتر... به دل نازکم رحم کن تو برای بزرگ شدن و قد کشیدن عجله داری و من برای این روزها و

توفقش دست به دامان ساعت زمان خیالی م شده م ....

یکساله ی من دلم این روزها قرار ندارد زمان میخواهد برای مرور گذشته ی یکساله مان ..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 17:36
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم